måndag.

Måndag.. Som vanligt en otrolig tråkig dag tycker jag! Ska snart sätta mig och skriva ihop det sista på examensarbetet och finputsa lite här och där. Sen får det vara klart, kom på att jag måste förbereda pressentationen också, det hade jag helt glömt bort!

Igår var en helt fantastiskt rolig dag! Träffade alla från praktiken och Huvudsta på Hasselbacken där vi åt en grym buffebrunch med rostbiff, lax, räkor, skinka och massa gott. Sen blev det femkamp på Grönan, öl och Jäger. Igår var faktiskt första gången jag drack det utan att kräkas, vilket var tur det! Femkampen var jätterolig trots att mitt lag förlorade, men är man på Grönan kan man ju inte hänga läpp! Jag och Inger åkte Insaine!! Fyy vad hemsk den var, men inte värre än flygande mattan! Jag tror inte kroppen riktigt hann reagera på vad som hände för helt plötsligt stod man stilla igen. En tur i PopExpressen hann jag med också. Middag på Josefina och lite bubbel efter det. När vi lämnade Josefina skulle några vidare ut och det ville ju jag också! Men är man en fattig student så är man, plus att jag var tvungen att hinna med sista tåget..     

Nu blir det till att väcka hjärnan och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback