måndag.

Det bästa är när man får sovmorgon på måndagar! Då har man inte fullt så mycket ångest på söndagarna. Kl 3.38 inatt började Midori gnälla och då trodde jag på riktigt att hon börjar bli knäpp. Efter att Johan byggt en barriär utanför dörren för att hon inte skulle kunna riva på den började hon leka med julgranskulorna som hon gömt bakom soffan samt hennes papperspåse. Ändå inte fullt så jobbigt som hennes jamande.

Trots det dystra vädret så är detta en fantastisk dag. Jag har nämnligen bokat en RESA till mig och älsklingen! Den 22 maj åker vi en vecka till Bulgarien : ) Det kommer bli helt underbart. Vi ska fira att jag pluggat klart samt vår treårsdag där nere! Det bästa är att det bara är 2,5 vecka kvar!!! Tills dess ska vi leva i fattigdom men det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback