medelpass!

Ett medelpass blev det idag! Provade med mina andra skor om det skulle kännas bättre i benen. Lite bättre kändes det men i slutet gjorde det ändå riktigt ont med allt skuttande. Det skiter jag i, mitt Friskiskort går ut om13 dagar och tills dess ska jag träna järnet! Sen under sommaren lär man väl tappa allt. Om jag har turen att få jobbet på mammas jobb kan jag ju iaf utnyttja deras gym : )

Nu har jag läst igenom arbetet ytterligare en gång. Är inte supernöjd men nu finns det ingen tid eller ork att göra om en massa. Imorrn blir det att fixa till pressentationen, hoppas att jag hamnar på fredag så jag slipper bila fram och tillbaka två dagar i rad! På fredag ska vi ju nämnligen ut och äta hela gänget, grymtkul ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback