onsdag.

Dori sov HELA natten och pep inte en endaste gång, det är helt fantastiskt! Idag är det massa sol ute så jag funderar på att ta en lång promenad eftersom jag troligtvis inte klarar av Friskis ikväll med mina ben. När jag var yngre tyckte jag inte att det fanns något töntigare än när folk gnällde över sina benhinnor (väldigt många såna fanns det på Grimsta..) Jag tyckte att dom var töntiga, lata och och bara ville hitta någon anledning till att få vara lata. Nu vet jag hur det känns så nu tycker jag inte att dom är lata längre :P

Sista dagen innan presentationen imorgon så jag ska väl gå igenom den en massa gånger. Känns som att jag mest kommer babbla en massa flum men så får det bli. Imorrn är det över och redan innan kl 10 eftersom jag redovisar som nr 2.   

Igår fixade Shappan Spotify till mig så nu blir det en förmiddag med reggae!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback