onsdag.

Igår eftermiddag hade jag min intervju med Verania och sjutusan vad bra de gick. Fick grymt mycket info så ikväll blir det till att skriva mängder! Nu tvivlar jag inte längre på att arbetet kommer bli bra : ) Skulle egentligen satt mig igår kväll men efter middagen hamnade jag i en sån koma så jag orkade inget annat än att ligga still. Skulle egentligen vara den perfekta pluggdagen eftersom vi var en av alla comhem kunder så varken tvn eller internet fungerade. Men EXAKT kl 21.00 när Desperate började började även tvn fungera igen. Vilken lycka!

Idag fyller farbror Anders 50 år : ) Pappa ska dit ikväll, får se om jag följer med men jag skulle verkligen vilja träna och plugga idag! Får se hur det blir.. En massa gubbar och whiskey kanske inte blir så kul när jag inte ens kommer att ha lilla Annica med mig. 

Varför är man så trött efter en natt med perfekt sömn?  

Kommentarer
Postat av: Annica

Vår tv fungerade inte heller, dumma comhem! Tur för dom att vi inte missade DH!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback