söndag.

Idag tog jag en riktig sovis! Kl ett kom jag upp. Johan tyckte nog att det var skönt för då kunde han sitta uppe i två timmar med sitt Playstation utan mitt klagande : ) Vi bestämde oss sedan för att dagens lunch fick bestå av Donken! Massa mat och glass köpte vi och sen åkte vi ut på landet för att hitta någon trevlig picknick plats. Vi åkte ut mot Skånela som jag då aldrig har hört talas om! Några trevliga hästar träffade vi också på. På vägen hem stannade vi vid Gocart banan, det såg så himla roligt ut så om några helger ska vi försöka dra ihop lite folk och dra ut dit. BRUM BRUM! 

Idag har jag även införskaffat en filt som ska bo i bilen. Kom på att det kan vara bra när man åker på spontan picknicks som idag! Nu blir det söndagsstädning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback