söndag.

Haft en underbar dag i solen : )
Snart ska jag ta mig iväg till mamma och äta middag. Sen blir det nog övernattning där och lekandes med syster imorgon då det kommer vara lika varmt som idag! Lovely! På tisdag och onsdag ska det regna så då ska jag uppdatera mig på söka jobb fronten!

Igår var vi ute på Långholmen med Emma, Markus, Myggan och Shapes! Det var verkligen en perfekt sommardag med picknick, drinkar och massa folk att glo på. Jag har en hemlig passion att spana på folk, det är faktiskt fruktansvärt roligt! Efter en massa timmar i solen tog vi en öl innan vi fortsatte ut till Nacka. Men nå party blev det inte, vattenpipa, sen middag och en drink. Sen bestämde jag mig för att åka hem till Väsby, mötte upp min karl och åkte hem för att sussa.    

Imorgon firar jag och Johan 3 år tillsammans!!!!!



Mills <3 Joey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback