svettig och svimfärdig!

Herreguuuuud! Jag är svettig och känner mig helt svimfärdig!
I två timmar har jag nu burit bord och stolar upp och ned för trappor och in och ut ur förråd. Frågan är om jag verkligen behöver träna idag efter allt detta bärande. Får se hur det blir..

Hade en av mina intervjuer idag och knåpade ihop lite mer än en sida på kapitlet om design. Lite mer ska jag nog få ihop, 1,5 är målet. Är nöjd men det blir inte alls lika bra som fördjupningen. Men i slutändan ska det nog bli bra!

Just nu går jag och hoppas på ett vick på Muttis jobb. Mutti har lagt in ett bra ord för mig : ) Ekonomiassistent till den sista september. Fakturering och bokning av olika premier, det låter bra tycker jag. Åååå, jag vill verkligen ha det!

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra Mills!! Ekonomi din bästa gren =)

2009-05-04 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback