tårta till mills :)

Jag hann med både IKEA och Friskis, kalas! Men efter andra konditionspasset på friskis hade jag så ont i benhinnorna så jag trodde att de skulle spricka så fort jag tog ett skutt : ( Så sista konditionspasset stod jag istortsätt still med fötterna.. Kom hem och började genast montera den nya toasitsen jag köpte, jättefint blev det med den och den nya mattan. Som passade!

I eftermiddags fikade vi på slottet, dom hade bakat en jättefin tårta till mig som vi smaskade i oss. Då blev jag glad och på söndag ska vi till Grönan! Och om någon bakat en tårta till en måste man äta fast man inte ska äta socker! 

Ikväll ska jag träffa Lotta och Åsa för att dricka viiin och catcha up. Ska bli riktigt trevligt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback