tisdag.

Tisdag och åter en massa regn. Ändå blir jag inte dyster för det för jag fryser inte när jag går ut. Och det är det mina damer och herrar som gills! Bara det inte regnar på lördag då vi ska ha grillparty hemma. Isf ska jag grilla ändå!

Jag är konstig! Huuur kan jag känna mig lugn inför examensarbetet då jag knappt gjort ett jota och den ska lämnas in nästa tisdag. Någonstans i bakhuvet måste jag ändå veta vad jag har att göra annars skulle jag nog panika nu.

Igår gick jag och la mig vid elva. Johan gick och la sig 30 minuter senare och då hade jag redan somnat och det kändes som att jag redan sovit en massa timmar. Då sover man bra! Och jag vet hur det kom sig, träningen! Jag sover alltid bättre när jag tränat på kvällen så imorrn ska jag palla mig iväg på ett skivstångspass och hoppas att det går bättre än sist! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback