torsdag.

Det är för bra för att vara sant! För tredje natten i rad har Midori sovit ända tills vi gått upp och inte jamat, pipit eller krafsat på dörren. Då vet man att bebben börjar bli stor! Eller så är hon rädd för att Johan tydligen vrålade åt henne i måndags.. Fantastiskt skönt är det iaf!

Nu dricker jag något nytt te som heter green cheescake. Luktade helt gudomligt men har inte bestämt än om det smakar gott eller inte. En liten, liten macka hittade jag också som jag norpade till frukost med Philadelphia : ) Jag kommer sakna denna underbara mat här!

Idag har jag två uppgifter: fylla på minibarerna och göra en prislista.. Sen finns det nada. Men jag får som sagt utnyttja tiden till att plugga! Måste bara vakna upp först, annars vet man aldrig vad som kan hända med arbetet..   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback