tre jobb sökta!

Tre jobb har jag sökt nu! Två som receptionist och ett som ekonomiassistent. Imorrn och alla kommande dagar fram till vår resa ska jag skicka ansökningar, ansökningar, ansökningar! Nu fasiken ska jag hitta ett jobb och jag känner mig faktiskt grymt taggad!

Har även spenderat kvällen åt älskade Grays och att läsa min nya Topp&Hälsa som kom igår. Jag verkligen älskar den tidningen och riskerar att läsa ut den inom kort, sen måste jag vänta ytterligare en månad! Ska försöka begränsa mig till att bara läsa några sidor om dagen! Har bara tränat på redovisningen en gång nu på kvällen men jag orkar verkligen inte mer. Imorgon kl 9.40 kommer allt vara över. Vilken lycka!

Godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback