M-U-S-K-L-E-R!!!

Ett helt underbart skivstångspass har jag varit på! Och förra gångens katastrof var som tur var en en gångs företelse. Gick riktigt bra idag på både styrkan och konditionen. Fast gå imorrn lär jag väl inte kunna i vanlig ordning. Innan passet hör jag någon ropa "Camilla!!" Flumbullen som jag är stannar jag och snurrar förvirrad runt, runt, runt. Förvirrad var jag för jag brukar aldrig känna igen någon på skivstångspassen. Tillslut fastnar blickan på en filur och visade sig vara den bortsprungde kompisen Anneli. Och Alexandra träffade jag också. Tänk va socialt det är att gå på Friskis : )

Nu har jag smällt i mig kyckling och couscous! Vet ni vad det bästa är.. Jag får mer kyckling om en timme när Johan kommer hem för att äta sin bit. Han äter typ bara halva kycklingklubborna så sen GNAGER jag som bara jag kan. TJO!

Imorrn är jag själv i repan och det är ingen kotte på konferens så imorrn ska jag ägna hela dagen åt att skriva och finputsa på mitt arbete. Känns mycket skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback