EXAMENSDAG!

Igår var det EXAMENSDAG!!!
Jag vaknade upp i Västerås till en blå himmel och strålande sol, perfekt för examen! Kl 12 mötte jag upp Mutti som sket i jobbet för att fira med mig, då blev jag glad : ) Vi gick och köpte blommor till mig och sen begav vi oss till teatern. Minglade runt en timme innan själva avslutningen började. Massa tal och apploderande, jättebra hade dom fixat till det! Efter kramar och klassfotografering gick jag och mamma till Grekiska kolgrillsbaren. Åt massa god mat och drack massa gott vin!

På kvällen hade jag, Jenny-Lee och Johan en liten förfest innan vi tog mr Taxi till Madde, Ida och Emma : ) Satt där och partajade ett tag innan vi gick ner till stan. Där kom vi inte så långt, vi kom till en parkbänk. En ORANGE parkbänk. Skitkul hade vi faktiskt, parta på en parkbänk som Alagarna i Sollentuna! Haha! 

En fantastisk dag var det, tack alla bästa ATare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback