biffis mills ikväll :)

Min förhoppning var att bli pigg efter lunchen, men icke. Blev iaf väldigt god fisksoppa á la Mills och ostmacka som fyllde min lilla mage. Vet inte riktigt om jag tycker att min nya bok är speciellt bra, men just nu är jag nog lite extra kräsen.. Den blir nog bra. Såg en bok igår som hette "Caipirinha med döden" Stod i tio minuter med den och funderade på om jag skulle köpa den. Bestämde tillslut att jag inte skulle köpa en bok enbart för titeln eftersom den inte verkade så jättebra :P 

Ikväll ska jag till the gym :) Blir en gymintroduktion med en av tränarna. Älskar att gå med en PT, man blir så hilma peppad av det! Dessvärre säger min plånbok att jag får nöja mig med en gång, men sen har jag iaf ett ordentligt program att köra. Biffis Mills ska jag bli, tjoooho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback