den gyllene medelvägen..?

Jag verkar inte kunna bestämma mig om jag tycker bäst om när det ringer mycket eller lite.. När det ringer lite blir jag stressad för att jag inte har något att göra och när det ringer mycket blir jag irriterad för alla dessa telefonsamtal stör mig mitt i vad jag nu än gör. Läser tidningen, bloggar, jag vet inte riktigt vad egentligen. Jag tror att jag behöver en bok som lär mig att slappna av.. Hur ska jag finna min gyllene medelväg?

Varför ska det behöva vara så dyrt med tidningar? 45 kr kostade Solo som jag köpte förra veckan men den var ju utläst dag 2.. Och SÅ mycket tidningar har jag inte råd att köpa och det finns nog inte så många tidningar som intresserar mig. En bok som man kan läsa från och till och helt plötsligt kan avbryta utan att the flow förstörs. En sån bok behöver jag :)

Mmmmm, whatchasaayyy :)
Ibland blir jag postitivt överraskad av P3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback