en väldigt trött måndag!

Jag tror att jag somnar snart, mitt huvud bara snurrar runt runt!
6.55 imorrse stod jag och fönade håret i morgonrocken och kom på att jag skulle vara på jobbet tidigare idag eftersom vi skulle ha infomöte! Det betöd att jag skulle behöva ta bussen som gick kl 7.. Det hann jag såklart inte så jag fick speedtorka håret och slänga upp det i en tofs, slängde på mig kläderna och sprang ut till bilen. Hann som tur var med tåget. Men stressmonar är aldrig roliga och jag kände att ögonen gick i kors på mötet.. 

Igår kväll spelade Johan poker, vet inte riktigt hur lång tid tuneringen tog men jag sov gott när han smög in i sovrummet. Imorrse fick jag veta att han kom tvåa och vann 1800 kr :) Så duktig min älskling!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback