onsdag.

Gårdagens kväll blev inte riktigt som planerat. Vi hade ett oplanerat möte efter jobbet och 5 minuter blev snabbt 60 minuter.. Kl sju kom jag till stationen och då var jag alldeless för hungrig och full med huvudvärk så jag tog mig hem istället för till gymmet. Sen kom det stora problemet, middagen. Vi hade 2 paket bacon, en halv falukorv och lite räkor i frysen :P Det blev räksoppa och varmamackor, såå gott!

Ikväll blir det iaf träning! Hur länge eller vilken form av träning beror faktiskt på hur länge Johan jobbar över. Jobbar har över länge kan jag också träna länge, jobbar han bara ett litet tag så måste vi hinna med att storhandla!

Idag har jag ett FETT bankkonto ;) Jublade och gjorde en liten dans igår när jag öppnade mig lönespec, HEJ PENGAR! Förra månaden flög pengarna till höger och vänster, nu ska jag försöka hålla lite bättre i dom. Måste ju köpa julklappar och sånt :) Men något trevligt ska jag köpa till migsjälv, ska göra en lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback