FREDAG!!!! :D

Äntligen fredag!
Ni förstår inte hur mycket kärlek jag lägger och hur djupt jag menar ÄNTLIGEN!!! Det känndes som att denna dag aldrig skulle komma, veckan har verkligen gått i slowmotion. Och som pricken över i har jag för första gången den här veckan sovit riktigt bra! Vaknade bara till två gånger, när Midori satt och pep att hon ville ut och när Johan small sin armbåge i mitt huvud. Jag vaknade till och var helt förvirrad över vad som hänt, vakna av en smäll i huvet är ju inte direkt vanligt..

Igår hade vi en jättetrevlig kväll på Tiger och jag tror faktiskt att jag åt världens godaste mat! Planerade lite inför vår spahelg och det blir infrabastu och massage på ett ställe i Knivsta i första hand och sen bastu, ansiktsmasker, drinkar mm hemma hos Lotta. Ska bli riktigt nice! Kom hem strax efter 9 och då satte jag igång med baket. Ni kan aldrig gissa hur köket såg ut, K A O S! Men jag tror att jag lyckades riktigt bra, får se imorrn!

När jag gick hemifrån och fick min hejdå puss sa han att jag var söt och fin i håret :) När jag kom fram till busshållsplatsen var håret ett enda stort varrvarv, så är det..  

Ikväll får vi finbesök från V-rås :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback