fredag!

Godmorgon!
Det blev en hektisk morgon för mig. Kom iväg lite väl sent hemifrån, dåligt när jag bara satt i soffan och slöa. Precis när jag klev ur bilen på Rotebro station rullade tåget in. Och av någon anledning trodde jag att jag skulle hinna om jag sprang, så jag sprang. Missade tåget och fick istället stå där och svettas i 15 minuter till nästa tåg kom. Man ska verkligen inte springa när man är påpälsad massa varma kläder!

Idag (hittills) är det extremt lugnt och ändå är vi bara tre istället för fem.. Måste verkligen komma på något att göra!

Ingen har väl missat vad som händer ikväll... NEW MOON!!!! Ska möta upp syster vid Rådmansgatan efter jobbet för att äta en lätt middag innan vi möter upp dom andra på bion. Åå, jag hoppar av lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback