Ge mig konsertbiljetter!!

Under flera månader har jag velat gå på konsert men inte hittat något lockande. I lördags när vi var inne i stan och körde såg Johan en affisch att David Gray kommer i januari!! Jag missade ju när han var här sist 06. Vi åkte till Berlin med klassen dagen innan och jag var jätteledsen när jag missade honom. Men nu har jag fått en andra chans :)

På livenation såg jag ytterligare en underbar nyhet! Mark Knopfler ska spela i Helsingborg i juni!! Dom är ju ganska dyra men ååå vad jag vill gå! Sist han var här valde jag faktiskt att inte gå eftersom jag inte trodde att han skulle spela några Dire Straits låtar. Men där fick jag på näsan för Myggan och Shappan sa att han spelade alla favoritlåtar som Romeo & Juliet, Sultains of swing och Brothers in arms. Jag ryser bara jag tänker på det!

Sen vill jag gå på Riverdance igen, jag tycker det är ballt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sail away with me honey, I put my heart in your hands!



David Gråååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback