indiskt, massage, sittdusch :)

Igår hade vi en superbra torsdagkväll! En sån man behöver ibland för att peppa sig inför veckans sista jobbdag. När jag var på väg hem meddelade Johan att han var sugen på Indiskt och att han skulle bjuda! Så efter en kort vila i soffan åkte vi till Rotsunda och åt på vår nya favvorestaurang. Inte för att den är jättemysig men maten är grym och ganska billig. Chicken ticka Sizlar blev det för mig. Efter det åkte vi hem då jag fick min massage, sen blev det en lång sittdusch och MTV music awards tills jag hoppade i kojs :)

- Jag söker någon att prata med.. 
NEHEEE, säger du det? Det kan inte vara därför du ringer till en växel? :P


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag joinar gärna er klubb:) värmer vi varandra i den klubben eller? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback