internationell beställning är inget för Mills!

Guud vad det snöar :'( Idag är jag väldigt glad att vi sitter i mitten av våningen utan fönster ut mot omvärlden! Jag vill inte se eländet som gud ger oss. 

Jag beställde nyss två t-shirts till Johan som han ska få på sin birthday. En NFL, Tampa Bay tröja och en UFC tröja. Blev ungefär 700 för båda inklusive snordyr frakt! EFTER att jag beställt såg jag att ena skickas från England, jag hade sett fel på dollar och pund så den blev lite dyrare än vad jag trott. NFL tröjan kostade 29 dollar och med frakt 35, asbra tyckte jag, tills jag såg att bara frakten kostade 35.. Gud vad jag är smidig på att beställa saker :P   

Guud vilken god macka jag hade idag :P Mjukost, ost och chorizosalami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback