julkänslor?

Jag har hittills inte haft några julkänslor och idag är det bara en månad kvar! Och jag känner på mig att den kommer gå läskigt fort. Igår när vi var och handlade lite så var det fullt av julblommor överallt och det måste ju införskaffas till söndag och mossa. Ljusstakarna, gardinerna, duk ska upp. Alla tomtar får nog vänta en vecka eller två för att komma upp, lucia blir nog bra.

På söndag ska vi till Mutti och baka, dricka glögg och äta första advent middag. Och när man julbakar så lyssnar man ju på julmusik. Känns jättekonstigt att sätta på den skivan redan nu! Får se om jag och Johan slänger ihop lite julgodis som förra året. Gott men onyttigt! Men det är väl det julen handlar om ;)

När kan man köpa edamerost och julskinka? Behöver lite guidning med min försvunna julkänsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback