måndag...

Måndag......
Behövs det sägas något mer? Jag är helt död efter helgen och sovandet inatt var som vanligt kaos. Fick en tillsägning av Jeanette att jag ska gå till husläkaren och kolla upp det. Och på så länge som jag inte kunnat sova ordentligt så låter ju det som en bra ide :) 

Helgen har varit helt fantastisk! I fredags kväll kom Jenny-Lee och Simon, vi åt sen middag, drack öl och var uppe till halv 4. När simon halvsov i soffan tyckte vi att det var dags att sussa :) Lördagen började vi med film i soffan och sen en tur till Centrum. Sen blev det stress och massa matlagnign innan Mutti, Sten och Ankan och Johans päron kom förbi på lunch och fika. Och då blev det julafton för Mills massa fina saker fick jag ju :) Sen blev det party party och trots 4 sistaminuten bortfall blev vi riktigt många, grymt kul var det iaf!

Gårdagen spenderades i soffan. På kvällen köpte vi hem mat från indiska och jag har aldrig blivit så besviken. Är alltid jättegod mat där men nu smakade allt skit (dålig kock på söndagar?) Såsen smakade bajs, scampin var seg och smaklös, saffransriset var inte alls så gott som det brukar vara och kyckligen var överstekt. Typiskt när det var Johans födelsedagsmiddag! :( Men annars hade vi en mysigkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback