måndag.

Måndag och tillbaka på jobbet. Jag är så trött så trött så trött och skulle kunna fortsätta så i all tid och evighet känns det som. Har ringt väldigt mycket under förmiddagen och jag blir verkligen överraskad att jag lyckas låta så glad i telefon när jag håller på att somna på samma gång. Men det är ju bra när det är det som är mitt jobb :)

Efter jobbet idag ska jag äntligen besöka Stockholms Stylisterna igen, finaly! Sen ska jag köpa julblommor eftersom jag inte hann med det igår. Märkte även att alla glödlampor var slut så det och en förlängningssladd måste införskaffas!

Igår hade vi adventsmys hos Mutti. Jag och Johan var över en timme sena så vi missade allt bakande, då blev jag lite ledsen :( Men glögg, lussisar, ost, peppisar och lite lätt julmat blev det. Stannade även och såg på första halvlek av fotbollen (typiskt icke advent!) sen tog vi oss hemåt, kramades och såg på det feta grekiska bröllopet på tv.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback