måndag.

Måndag, ny vecka nya möjligheter (enligt Västerås & KY andan :P) 
Själv har jag svårt att se det så trots att jag fyller år imorrn.. Har massa att göra och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med. Kommer få sätta Jenny och Simon på matlagning på lördag förmiddag ;) Har gett syster uppdraget att baka en av de tre tårtorna. De andra två får jag väl baka torsdag natt eller något..

Idag: Träning!
Imorrn: Firande av moi (crossträning?)
Onsdag: Kvällmöte, handling, del 1 av bakningen
Torsdag: Middag med Åsa&Lotta, massa bakning!
Fredag: Sista bakning, Lee Lee & Simon kommer :D

Det märks att det är måndag! 50 samtal på 50 minuter..

Lycka till världens bästa älskling som börjar nya jobbet idag :)

Kommentarer
Postat av: LeeLee

Jag längtar till fredag!!! :)

Simon är mästerkock, så va kan sätta han på matlagning, så kan du och jag dricka öl! :P hihi puss!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback