mer partykläder :)

Nu är födelsedagsklänningen fixad! Beställde ett jättesnyggt lila och silvrigt fodral från Nelly så det blir till att hårdträna de kommande två veckorna :) Hoppas att den kommer snart så jag har tid att köpa en ny klänning om den inte skulle passa. Åå, köpa partykläder är väl ändå det roligaste som finns!

Undra vad dom kan ha för smarrigt på buffebordet på PrisExtra idag. Blir väl kyckling i vanlig ordning :) Sen ska jag sätta mig med min bok som snart är slut, sen ska jag försöka överleva en paus eftersom jag önskar mig Breaking dawn i present.

Måste hitta en helg för mig och syster då vi kan boka in våra ansiktsbehandlingar vi fick i julklapp förra året! Är sugen på den nu!

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja det måste vi verkligen boka, tror att presentkoretet gick ut efter ett år!

2009-11-02 @ 13:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback