Mills and the city

Efter att ha jobbat 8,5 veckor inne i stan har jag tänkt på en del saker...

1. Det är väldigt jobbigt att trotoarerna är av plattor och inte asfalt. Detta leder till att det blir snorhalt när det ligger blöta löv på vägen.

2. En till sak med plattorna. Det är ju små springor mellan dom och minst två gånger om dagen håller jag på att bryta fötterna när klackarna hamnar i dom och foten vrids. Tur att springorna bara är några milimeter.

3. Ibland stinker det förfärligt.

4. Idag hade en (jag gissar på stor) hund diarreat ner trotoaren. Blä! För jag hoppas verkligen på att det inte var en varelse på två ben som åstakommit detta.

Ja, det var det :) 


The stadsmänniska goes landet!
Bilden är så gräslig, därför är den så liten.... :P 


Kommentarer
Postat av: emma

hahhah ellerhur:D



vad gör dui?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback