Mills birthday!

Today's my birthday! Hela 22 år gammal var man då då.. Men det känns inte som min födelsedag, jag önskar jag hade lite av Emmas barnglädje till födelsedagar :) Inte ens lite pirr i magen.. Vet inte om det beror på att jag sover som en kratta och känner mig som en levandedöd eller om det är för att jag för första året jag och Johan är tillsammans inte får frukost&paket på sängen. Jag sa att det sannerligen inte behövdes då vi går upp nog tidigt och jag inte kan äta så tidigt.. Men ikväll ska jag enligt beställning få pasta med kräftsås, ljus och kramar. Och kanske ett paket :) Ska nog beställa ett bad också efetrsom det var strikt förbjudet att jag gick till gymmet idag. 

Min födelsedagskänsla kommer nog på lördag :)

Idag är det repan som gäller och jag har precis lärt mig fixa infomailen och faxen.     

Kommentarer
Postat av: Annica

GRATTIS syster! Tusen födelsedagskramar och pussar på dig!

2009-11-10 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback