onsdag.

Imorrse när klockan ringde flög jag upp för att släppa ut Midori. När jag satt på sängkanten slog det mig att det var mobilen som ringde och inte Midori som lät (?!) Hon hade hållt på och gnällt innan så jag vet inte hur min morgontrötta hjärna kopplade ihop saker och ting. Bestämde mig för att slänga på mig min nya munktröja, supermyyyys! Det ledde då till att jag för första gången på 7 veckor har på mig gympaskor på jobbet! Jag saknar mina klackljud! Idag blir det en lång dag med möte som börjar kl 17..

Igår kväll hade vi myys! Tog en lång dusch när jag kom hem och sen satt jag i soffan och drack vin medans Johan lagade mat :) Jag föreslog att vi skulle göra så varje fredag men det tyckte inte riktigt han, konstigt.. Kräftsåsen blev jättegod och jättestark (får se om jag klarar av att äta den till lunch idag) Till Desperate åt vi brie och färskostar med kex. Och jag hade även gjort Aioli, om en månad kommer vi säkert ha tröttnat :P I present fick jag pengar för att göra min tatooo!!!! Så när Shapes kommer hem från Chicago ska han få rita ner mitt fyrklöver, åå vad jag längtar!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback