onsdag.

Godermorgon i denna saaaaal, Godermorgon i denna saaaaal :)
Det där var totalfejk, jag är inte sådär pigg. Vet inte varför jag kom på denna gräsliga sång från musikklasserna i Grimsta.

Idag är det bitande kallt ute. Så där så det gör ont i näsan när man andas. Det sticks i kinder och ben och när det blåser känns det som att man inte har någon jacka på sig och hela kroppen blir till en isklump. Det gillar inte Mills, Mills vill ha värme och solsken. (undra om jag är den enda friska människan på jorden som pratar om mig själv som tredjeperson.. så blir det om man är Mills :) ) 

Axlar, rygg och bröst gör ont idag. Det betyder mer ben och mage nästa gång, men ikväll blir det danceaerobic! Slänger nog in lite exrta mage också.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback