på rosa moln.

Shit va tiden flyger iväg när man läser! Speciellt när man svävar på rosa moln :) Nyss var ju klockan ett och nu är den redan tre.. Har läst klat del 1 nu och jag är återigen käär. Hur överlevde jag så länge utan min fjortis crush ;) Skulle kunna sitta som läsa ända tills Johan kommer hem från jobbet och restan av kvällen men jag är för sugen på att ta en snabb runda i Kista så det tänker jag faktiskt göra! Kanske hittar något fint att lägga lönen på också, ingen omöjlighet..

Om två veckor har jag fått en tid hos läkaren. Nu är det dags att ta itu med mina sovproblem en gång för alla! Bestämde mig för det idag när jag förstod att gårdagens sjukdom antagligen bestod av 60% förkylning 40% sömnbrist. Min stackars kropp orkade helt enkelt inte med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback