snart förvandlas nog hela Sverige..?

Finns det någon radiokanal/tidning och inte diskuterar vampyrer idag? I Lantz på P4 har dom pratat om Twilight och vampyrer i över 30 minuter snart. Och Aftonbladet och Metro är fullproppade! Och Mutti såg Twilight igår så nu har hon massa frågor till mig. Vilken tur för henne att jag var ett vampyrfreak när jag var yngre då :)  

Till lunch blev det min smarriga köttfärssås och sen tog jag en tripp till PrisExtra för att köpa lite onyttigheter till denna långsamma fredagseftermiddag. Det kan nog behövas!

Ibland har jag väldigt stor öron.. Och om jag sitter och äter lunch själv måste jag ju lyssna på dom vid bordet en bit bort, såklart :) En kille sa att han spelat amerikans fotboll en massa år så då blev ju mina öron extra stora. Slängde mig på telefonen och ringde Johan som självklart visste vem det var, så nu har vi någon att skvallra om, haha.

Nu, choklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback