snoris Mills :(

Till 14.30 orkade jag vara på jobbet sen bar det hem för mig. Höll på att somna ett antal gånger på tåget och nu ligger jag i sängen och tittar på unga mödrar. Tvn i vardagsrummet ville inte leka med mig, vi är inte alltid de bästa vänner vi två :( Jag ligger under täcket i Johans mysiskläder och min halsduk, äter mörk choklad och dricker vårt nya julte. Det låter väl som en bra medicin. Jag blir hemma imorrn så får vi hoppas att det inte blir värre.

Det värsta är att jag inte kan gå på massagen på lördag :'( Bastu funkar ju om jag inte har feber. Jag har ju sett fram emot det en evighet, får se hur jag mår om det blir nå spa och drinkar för mig överhuvudtaget. Vi som planerade in vår tjejdag för över två månader sen. Dumma snor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback