söndag.

Slö söndag! Ine träning här inte, men glad är jag för det :)
Vi har varit i Centrum för Johan skulle spana på en skjorta till nästa helg. Istället blev det två t-shirts och en Lyle&Scott tröja. Jag införskaffade mig en collegetröja, en svart partykjol med nitar och en kortärmad glansig partykavaj :) Man blir så glad av att köpa partykläder, jag fick lust att gå på söndagsparty men några såna finns inte. Och tur är väl det :) Nu sitter Johan och spelar UFC och jag ska snart göra en lista på allt som behövs köpas till veckans tårtbakning. Senare blir det middag hos Johans päron, min egen far befinner sig ju i Vietnam..

Vet ni vad jag gjorde igår? AIOLI!!! Helt själv och jag kan inte förklara hur god den blev, helt fantastisk!! :D Så vi satt och mumsade på det igår tillsammans med en lyxig lördagsmiddag, ost, choklad och Körslaget. Eftersom det blev en långkväll till halv 4 hemma hos Stefan och Sandra i fredags så var det skönt med en myskväll i soffan. 

Dags att planera... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback