söndag.

Igår var en helt förträfflig dag!
Eftersom det var allahelgona åkte jag för första gången till minneslunden vid Hammarby ka. Tog med mig Johan som stöd. Var hur fint som helst med blommor och flera hundra ljus! Började ju gråta bara för att det var så fint! Sen tog vi en liten promenad runt området innan vi åkte hem igen. 

Kvällen spenderades med Emma :) Vi slingade håret på henne, ombytta roller.. Fin fint blev det! Sen lagade vi fläskkotletter till middag, bakade kladdkaka och moffade på den, ost och chips. Såg på körslaget och en film som jag inte riktigt vet om den var bra eller dålig, skum var den iaf. En dotter som förklarar för sin mamma hur en orgasm är = en skum film! Efter Emma åkte hem hämtade jag upp Johan vid stationen och sen somnade vi på soffan och sov där till halv 5. 

Snart är klockan tre och vi har bara legat och glott på tv. Vaknade redan kl 10 men har ändå inte hunnit med något effektivt förrutom en dusch och lunch. Jaja, det är sånt söndagar är till för! Snart kommer Emma och Markus för att se på fotbollen. Fröken Moi hatar ju fotboll men eftersom den visas på Canal Plus och fröken Emloo älskar fotboll får hon se den här :) Sen kanske jag atr en tur till Kista och spanar lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback