Statoil, Jet, FTF

Lunch kl 11...
Ingen höjdare eftersom jag brukar äta 12.30 elelr 13.00. Vi är bara tre i växeln den här veckan istället för fem så det är väldigt mycket samtal och luncherna får bli korta och urspridda. Den här eftermiddagen kommer bli lååång och jag vill ha choklad! Emma kom och lämna lite kladdkaka ;)

Nu har jag sökt om eget Statoil- och Jetkort. Hoppas att jag får den här gången! Lite jobbigt att dom räkningarna kommer hem till pappa eftersom korten står i hans namn. Har även fyllt i alla papper till FTF deras a-kassa som jag ska skicka iväg idag. Så lite vuxenpoäng tycker jag nog att jag har samlat på mig, eller får jag dom när jag vet om jag blir godkänd kredit eller inte? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback