TGIF!!!

Härliga fredag!!
Imorrse vaknade jag och tänkte "fyller jag år idag? visst är det idag jag fyller år?" Mitt undermedvetna längtar tydligen till nästa tisdag.. Precis innan jag sprang hemifrån trök jag ner mig i mina svart jeans, det skulle jag inte gjort. Jag har inte haft dom på en evighet och nu vet jag varför, min mage mördas låååångsamt!

Blir inge fredags potatisgratäng i dessa jeans, snarare soppa. Undra om man kan värma keldassoppa i mickron eller om det blir pecka av allt.

I eftermiddag blir det klippning och färgning av håret. Mörkare kommer det bli för att matcha hösten :) Känner mig riktigt peppad! Efter det får vi väl se vad som sker. Om vi eventuellt möter upp Stefan och Sandra inne i stan eller om det bli middag och vin hos Mutti. Det har jag visserligen inte meddelat dom om.. Känner för att dricka vin med syster :) 

Idag är vi bara tre i växeln så vi får väl se hur stressigt det blir..

Kommentarer
Postat av: Annica

Vi får väl se om vi hinner ta ett glas innan jag ska iväg på dejt ;)

2009-11-06 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback