tisdag.

Gårdagens illamående måste ha berott på extrem trötthet och mensspöken. Jag tror nog att all vätska i kroppen avdunstade inatt. Jag vaknar och tror att jag duschat i sömnen och lagt mig i sängen utan att ha trokat mig, så fräsch är jag dessa nätter. Då känns det extra bra att ha två täcken i sängen! Fredag är månadens byta lakan dag :)

Städningen blev iaf av igår, bara damsugningen kvar som vi bestämde oss för att ta idag istället. Man måste faktiskt inte ta allt på en gång. Sen superslöade vi i soffan, såg på film och åt måndagsbrie :) 

Ikväll åker jag direkt från jobbet till gymmet för styrketräning. Ska bli riktigt skönt! Imorrn missar jag troligtvis dansen eftersom det är lön och vi måste fylla på både frys och skafferi. Får bli en snabb cross istället. Beach 10 är för långt bort. Mitt delmål är Konferns 10 i januari :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback