tisdag.

Godmorgon! Jag sitter här och drömmer, om min säng! Om mitt täcke, kramar, värme, mysisbyxor. Med andra ord är jag helt död idag och första gången på 6 veckor satt jag och blundare på tåget. Förstår inte varför jag är så trött, jag hade ju en superlugn helg, då borde man ju vara utvilad! Häller i mig varmchoklad så kanske huvet piggnar till snart.

Igår tog jag en liten sväng till centrum. Jag köpte en bok som jag ska läsa tills det är dags för "Så länge vi båda andas" :) Sen gjorde jag ett besök på Lindex och köpte tre styckna So. U trosor, jag älskar dom! Så när jag kom hem kastade jag en massa gamla trasor. Eftersom jag ville ha mys med Johan förklarade han för mig att man måste ha något gott när man myser.. Så jag klöpte en liten ostbit, hihi. Blev även en bit röktlax till mig. Varje gång jag köper lunch på PrisExtra blir jag sugen på det eftersom det ligger lax och potatissallad vid kassan. Så igår fick jag den äntligen :) Vi kollade på The Terminal och halv elva hade jag somnat i smyg så jag bestämde mig för att hoppa i kojs.  

Från och med nu är tisdagar repandag för moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback