torsdag.

Dagens stora fråga är om Emma allvarligt tycker att det är trevligt väder ute. Jag tycker iaf att det är hemskt! Snöregn och storm, mmm va mysigt. Mina hanskar glömde jag hemma så man stackars hand som höll i paraplyt frös fast vid det. Det var som i en film när det blåser så mycket så att paraplyt har sitt eget liv så man får slita för att det ska hålla sig över huvet. Kan nog ha sett ganska roligt ut för andra som inte behövde befinna sig mitt i det.

Imorrse låg en lapp till mig på bordet där det stod "Jag är så kär i dig. När du kommer hem idag ska du få en massage" Då blev jag glaad! Visst är det lovely att man fortfarande är kär efter över tre år :) Och då menar jag inte att man älskar varandra utan att man är kär, kär. Förstår någon hur jag menar? Så ikväll skippar jag uppenbarligen träningen :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det var riktigt gulligt av Midori att skriva den lappen :) hihi. Skoja. Han är go din Johan. :)

Postat av: Annica

Så sött! Jag vill också få sånt ju..!

2009-11-05 @ 15:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback