tosdag.

Wiowiowio!!
Mills have a happy day today :)
Sov som en liten princess inatt, det måste vara träningen som gör det! Var jätteroligt igår på dansen, eftersom jag gått på passet en gång tidigare så kunde jag ta i ännu mer, tjo! Efteråt blev det också min kära magträning. Idag blir det ingen träning, vi ska försöka hinna shoppa till lördag medans tvätten är i maskinerna. Stress, stress. Ska försöka hitta något fint till Sanja också.

Här är det fyra av åtta som är sjuka! Det känns som att man bara sitter och väntar till man själv åker på förkylning och sjukdom. Jag ber till gud att jag slipper!

Är det bara jag som känner att den här veckan har gått på en dag? Det var ju måndag igår..?

Nästa onsdag är den LÖN! Jag bara "måste" köpa en ny väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback