underbart!! :D

Åå, vilket underbart träningsmoment jag hade idag :)
Hade först en genomgång på 25 minuter då vi gick igenom programet som slängts ihop åt mej. Tränaren som hjälpte mig var hus söt som helst, så där superpositiv man önskade att man alltid kunde vara. Efter genomgången körde jag hela programet med 3x12 intervaller. När jag satt och gjorde en av ryggövningarna kom en kille fram till mig och frågade om jag ville ha mer resultat. Sen ändrade han dynan som sitter mot bröstet och förklarade att jag nu satt bättre med ryggen. Då blev jag asglad och smajla en evighet! Finns det något man blir gladare av än genuint snälla människor som hjälper en främling utan anledning?! NEJ, tack till dig! 

Nu blir det sen middag i form av kyckling, bulgur och fetaröra!

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh jag älskar sånna människor! Så himla trevligt :). Ett till tips, om du vill bygga muskler och inte bara träna uthållighet, är att höja vikterna och köra runt 8 repetitioner istället ;)

2009-11-04 @ 16:40:11
Postat av: mills

Ja, visst bli man glad :D

Jag vet men det var ju första gången så jag var ju tvungen att prova mig fram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback