UPS

Varje gång det plingar på dörren får jag giraffhals. UPS ska nämnligen komma och lämna mitt paketet till Johan. Jag ringde dom igår och frågade varför det har varit i bromma sen i fredags och inte verkar komma fram. Hon jag pratar med frågar om jag varit på plats för att signera och jag frågar förvånat om jag ska komma och hämta paketet. NEJ, säger hon irriterat. "Har du varit hemma mellan 9-17 för att ta emot paketet?" NEJ, säger jag irriterat "Jag jobbar då!"

Så nu har dom fått adressen hit för att kunna lämna paketet. Jag hade ingenaning om att dom skulle komma och leverera det, jag trodde att det skulle komma ner i brevlådan eller till Format som vanligt. Men icke..

Heja vanliga posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback