vad är det för fel på mig :(

Helt otroligt!! Jag är helt nerdeppad på min födelsedag, det är ju så tragisk så jag vill gråta. Vilken ond cirkel det blir då.. Jag har suttit länge och funderat på varför detta kan komma sig men jag kommer inte på något. Eller joo, kanske, men det vill jag inte säga för då kommer alla tycka att jag är en tönt :P

Längtar till ikväll och mys med min love, då vet jag att jag kommer glad!
Och så längtar jag satan till helgen! Two days party, lovely :) (för ni får inte sova trots att ni kommer sent på fredag Lee Lee ;) )

Bokade förresten en tid hos vertinären till Dori nästa måndag. Stackars liten har jätteont i öronen men vi har faktiskt inte haft råd att gå tidigare. Är ju inte speciellt billigt att gå till vertrinären, men nu ska hon bli bra min lilla sötnos!  

Kommentarer
Postat av: Emma

Men jag vill ju veta varför! Du är alltid töntig ju :p Moahaha!

Postat av: LeeLee

Nä, inge sova tidigt på fredag inte!!! vi ska vara vakna lääänge!! =P

Fixar allt så det är klart till innan jobbet å packar allt i bilen sen direkt efter jobbet brummar vi iväg till er my love! :D

Grattis på din födelsedag!!!!!

2009-11-10 @ 21:36:58
URL: http://viildkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback