var trevlig :)

Mmm, kyckling till lunch! Surprice, surprice :)

Jag har sagt det förrut men jag måste ju säga det igen. Jag blir verkligen jätteglad när folk är trevliga i telefon! Man blir sporrad och blir själv ännu trevligare. När folk bara mummlar ett litet mmm vill jag skrika på dom. Vad har jag någonsin gjort mot dom? Finns ingen anledning att vara otrevlig, SÅ DET SÅ!

I lördags var jag, Åsa och Lotta på dagsspa. Var helt underbart skönt, 3 timmar och 20 minuter var vi där. Är en privatperson som har gjort om hennes garage till ett litet spa. Inge lyx, fancypancy men otroligt mysigt och hemtrevligt. Fick 40 minuters massage och satt sen i den infraröda bastun för 350 kr! Efter det åt vi middag hemma hos Lotta, drack drinkar och myspysade :)

Johan var sagt att jag ska få somna i hans knä ikväll, det längtar jag efter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback