150

Ojoj vad denna förmiddag har gått fort! 150 samtal har jag tagit sen 10-tiden :) Tiden innan det försökte vi lista ut varför min användare inte var giltig i systemet, typiskt mig att alltid ha krångel med datorerna! 

Men jag har också hunnit med att läsa aftonbladet massa gånger och haft viktiga Twilight mailkonversationer med Emmaaa! Så här kommer ett viktigt meddelande till världen!

"Stephanie Meyer började skriva en femte twilightbok, men då hennes första utkast på den läckte ut på webben slutade hon att skriva den och hon verkar inte ha lust att skriva färdigt den heller. Därför har hon själv lagt ut de första fyra kapitlen hon skrev innan det läckte på sin hemsida for us to read. Och gissa vad det är om!! Det är första boken ur EDWARDS synvinkel!"

Om en kvart ska jag springa på lunch!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har ALLA böckerna, ME SO HAPPY :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback