dansaerobic!!!

Hur trött, hungrig och kissnödig jag än var tog jag mig iväg till Sats för dansaerobic. Och hej vad det gick undan! Konstant dans utan pauser i 45 minuter, vissa saker var tom lite krångliga i min hjärna. Vilket betyder att det var ett grymt pass, hatar danspass på grundnivå då man går fram och tillbaka 8 gånger innan man gör en åtta och sen gör samma sak igen. Efter 45 minuters svettpartydans byttes musiken till Beat It (tänk dig extasen Emma!!) Så nu är jag igång med träningen och längtar till nästa pass!! Tycker att jag klarade mig galat för att inte ha dansat koreografi på 3 år!

Nu, två timmar senare, är jag i extas igen. Jenny-Leeee och Simon kommer ner den 13 november för party! Dom kommer kvällen innan så vi hinner babbla ikapp 5 månader. Herregud gumman kan det vara så lång tid?! Vi kommer inte hinna gå och lägga oss innan lördagen då det är dags igen. Ååå, vad jag längtar!

Nu blir det True Blood in bed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback