denna eviga träningsångest..

Jag blir bara mer och mer stressad över hela den här träningsgrejen! Har suttit och spanat på Sats hemsida nu och de olika passen dom har. Och dom väger ju verkligen över min "Anti Sata i Väsby" kampanj, det finns ju hur mycket roligt som helst där. 470 kr kostar det i månaden och det nya gymmet kostar 390 kr, det är ju inte jättestor skillnad och jag får ju nästan allt betalt från jobbet.

Imorrn har dom tydligen något jippo så medlems- och startavgiften ligger på 250 kr istf 850 kr!! Då känns det ju som att man borde passa på.. Men jag måste kolla hur det fungerar med månadsavgiften via jobbet för jag kan ju omöjligt lägga ut typ 6000 bara sådär..

Ja, det är inte lätt ska ni veta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback